Obserwatorzy

niedziela, 7 lipca 2013

Stylizacja na konkurs

Na Polskim Stardoll'u, Kukardka (CrazyMiley8) zorganizowała konkurs w którym zadaniem użytkowników było wykonanie stylizacje z kokardką. Moja szafa nie odpowiedziała na to zbyt pozytywnie, ale znalazłam jedną dość... dużą kokardę na głowę, więc ilościowo sprawa załatwiona :p Zobaczcie co stworzyłam:


Ubrania pochodzą z (od góry)
DVF Tribute, Supertrash, Bizou, Disney, WofW, archive, Pet porter i Fallen Angel

Do końca nie wiedziałam jakiego stylu chcę się trzymać i patrząc teraz również nwm, chciałam aby nie było zbyt banalnie i tego mam nadzieję się nie dopatrzyliście. To mój pierwszy konkurs ze stylizacją, jakoś nigdy mi się nie chciało, jednak obojętnie od wyników mam ochotę sprawdzić się jeszcze nie raz.

Przeważnie to ja robiłam dla was metamorfozy i 'narzekałam' na was, więc oto jedyna okazja, żeby się odegrać, zachęcam. Na pewno wszystkie opinie wezmę sobie do serca na przyszłość.


2 komentarze:

Kardi pisze...

Kokardka *_* Też chce taką ;) Po za tym superrrrrr ;)

Natalia pisze...

Nawet ładna :D