Obserwatorzy

sobota, 6 lipca 2013

Metamorfoza _D_O_D_A_

Na blogu Stardoll For Poland znalazłam post w którym redaktorzy porządkowali swoje stanowiska i zobaczyłam, że miejsce 'metamorfozy' stoi wolne, stwierdziłam, że gdy zorganizują casting na pewno się zgłoszę (i oczywiście nie omieszkałam napisać o tym w komentarzu). Zaraz potem wchodząc na Stardoll otrzymałam wpis w księdze gości o tym, że jest taka szansa jeśli się spiszę... Do dzieła.

_D_O_D_A_ - Użytkownik ma 74 lvl, na Stardoll już od 2009 roku. Kliknij aby odwiedzić.


Ubrania
Przed - Co tu dużo kryć, stylizacja jest bezbłędna. Jako, że ze mnie jest na Stardoll wielka materialistka, pierwsze w oczy rzucają mi się bogate ubrania (2 LE, znany wszystkim blazer z Elle) a także nietuzinkowość ich połączenia. Kolorystycznie wszystko jest utrzymane w szarościach i kolorze czarnym, ale przez całkiem sporą liczbę dodatków i ozdób na ubraniach nie jest mdło ani nudno. 

Po - Z takiej szafy można nie wychodzić, choć dokopanie się do ubrań zajęło mi wieki. Jak zwykle nie chodziło mi o popularne 'ładniej, nie ładniej' tylko o oryginalne połączenie i jak najciekawsze zastosowanie różnych kompozycji. Stąd wysoko zapinana bluzka, na niej dwa żakiety (ten pod spodem robi za kołnierzyk), a ten na wierzchu zachwyca wzorem, więc musiałam go użyć, dalej elegancka torba i do wszystkiego poszarpana spódniczka i płaskie wiązane buty w kolorze białym.



Makijaż
Przed - Wszystko jest na swoim miejscu, rysy twarzy są oryginalne, makijaż dość prosty, ale dobrze wykonany i dobrany kolorystycznie. Jeśli chodzi o moje zdanie, jedynym niepasującym elementem są włosy. Są całkiem ładne, ale w oddaleniu jak widzieliśmy są lekko rozmazane, więc tracą na wartości. Czasem wychodzi na to, że prostota bardziej się opłaca.

Po - Bardzo  podobały mi się proporcje twarzy, więc wszystko zostawiłam jak było, ponieważ wcześniej był mocny kolorystycznie make-up teraz zdecydowałam na coś innego. Najpierw brązowymi cieniami starałam się rozciągnąć oczy na zewnątrz a potem dodałam koloru morskiego, białego i żółtego. Pudry jak widać: brązowy różowy i pomarańczowy i tusz pogrubiający tylko w kącikach. Wybrałam inne włosy i ozdobę do nich. Uzyskałam w ten sposób dość elegancki efekt.

To wszystko, czy metamorfoza się podobała? A może powinnam coś zmienić?

3 komentarze:

Dżolka. pisze...

Makijaż ładniejszy PO, ale ubranie, wybacz, jest okropne. Ta spódnica nie pasuje :/ Mogłabyś dać inną bluzkę i buty..

Anonimowy pisze...

W jakiś sposób, właśnie o to chodzi, że nie pasuje :) Dziękuję za opinię

Natalia pisze...

Jest świetnie PRZED i PO jest cudnie *.*