Obserwatorzy

poniedziałek, 8 lipca 2013

Metamorfoza Zaczarowana2000

Użytkowniczka ma 44 lvl, na Stardoll już od 2012 roku. Kliknij, aby odwiedzić.



Ubranie
Przed - Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to róż, ale gdy uświadomiła sobie ile elementów składa się na kurtkę i jak dobrze na sobie leżą, wcale mi to nie przeszkadzało. Widać wyraźny styl rockowy, jednak moim zdaniem powinnaś użyć innych spodni. Te pasują świetnie kolorystycznie i tematycznie, ale sądzę że ciemne, granatowe jeansy dodałyby jakiejś innej nuty, zaciekawiając sobą. Buty są świetne i bardzo uniwersalne.

Po - Skoro ty na rockowo to ja na para-elegancko. Moja stylizacja jest bardzo prosta, łączy elementy w kolorach: granatowym niebieskim białym i złotym, wykonałam ją w 3 minuty i nie jestem pewna czy za bardzo nie poszłam na łatwiznę :) 



Makijaż
Przed - Nie mogę przeżyć tego cienia na szyi, niestety nie jest on dobrze wykonany i nałożony. Przede wszystkim jest zbyt ciemny i zbyt wysoko leży. Make-up owszem pasuje do stylizacji, jest mocny i wyrazisty, ale również nieco niedokładny i brwi (!) - zawsze lepiej dać zbyt ciemne niż zbyt jasne, a takie 'wyskubane' również ostatnio w świecie mody straciły na wartości.

Po - Zmieniłam położenie niektórych części twarzy, masz bardzo niewielką ilość kosmetyków, a te w które zainwestowałaś są dość mało praktyczne, więc efekt taki jak widać. Użyłam mascary w kolorze różowym i nawet fajnie to wygląda, cienie czarny, szary oraz brązowy eyeliner. Pomijając wszystko sądzę, że jest lepiej, choć tu również bardzo prosto.

1 komentarz:

Natalia pisze...

Bardzo ładna :)