Obserwatorzy

środa, 3 lipca 2013

Metamorfoza SylwiaKity

Użytkowniczka posiadająca 41 lvl, na Stardoll już od 2011 roku. Kliknij, aby odwiedzić.


Ubrania:
Przed - Uwielbiam spódnice w stylu maxi. Sklep Basic oferuje nam mnóstwo takich w wielu kolorach i bardzo przystępnych cenach. Niestety to sprawia, że posiada je wielu użytkowników, więc coraz więcej osób stwierdza, że nie warto ich używać w stylizacjach, bo są zbyt oklepane. To bzdura, wystarczy ciekawie je zaaranżować. W stylizacji Sylwii wszystko gra, a dla mnie najlepszym elementem jest kamizela wsunięta pod bluzkę, co daje fajny efekt dwukolorowej bluzki, albo i zastępczego paska. Szal, czy raczej bezrękawnik z męskiej części sklepu Fallen Angel dodaje ciekawy wzorek stylizacji. Nie jestem natomiast przekonana co do wyboru takich butów i opaski na włosach. W ubraniach trzymałaś się  starannie dopracowanej elegancji, natomiast kremowo różowe buty i opaska ze zbyt wielką kokardą nieco ujęły efektu. 

Po - Twoja szafa nie oferowała mi wyjątkowo dużego wyboru, ale ubrania które posiadasz są bardzo fajne i uniwersalne. Wybrałam elegancki błyszczący top, do niego czarne szorty, nawiązujące do siebie torebkę i byty oraz pasek, jeden z najlepszych jakie oferuje nam Stardoll. Czego mi zabrakło? Złotego delikatnego naszyjnika, biżuterii która wcale nie kosztuje wiele, a dodaje pełni stylizacjom. Aktualnie wiele takich oferuje nam sklep Voile, zachęcam więc do zakupów :)



Makijaż
Przed - Widzę, że chciałaś nadać twarzy swojej doll wyrazu smutku, udało Ci się to. Wykonałaś również staranny makijaż, ale zbyt jasne brwi rażą! Części twarzy jakie wybrałaś może nie są moimi ulubionymi (szczególnie brwi mi przeszkadzają) ale z pewnością wyrażają to co chcesz pokazać.

Po - Po pierwsze pozmieniałam wysokość części twarzy i wybrałam inne włosy. Niestety miałaś małą liczbę kosmetyków, koniecznie zainwestuj w bronzer! Z efektu jestem zadowolona, myślę że wyszło w Twoim stylu. Jako najjaśniejszego cienia, użyłam farbki do twarzy z Disney Brave, sądzę również, że ciemny makijaż pod wewnętrznym końcem brwi dodał czegoś ciekawego.

To wszystko, czy zgadzacie się z przemianą SylwiaKity? 

3 komentarze:

Natalia pisze...

Coś mi nie gra w makijażu po, może to to, że przy 'początku' oczU JEST TAK DO GÓRY ? sAMA NIE WIEM ;d

Anonimowy pisze...

Zrób taki makijaż i zobacz jak fajnie to wygląda z oddalenia :) Tu faktycznie nie wyszło to tak jak miało być. Najlepiej z fioletowym i brązowym, czasem z delikatną czerwienią. Nwm czy kojarzysz na Sd Soloconamor__ ona właśnie zapoczątkowała ten styl :>


Dzięki za opinię i komentarz, życzę miłych wakacji :))

Nicoletta663 pisze...

Bardzo mi się podoba, a makijaż po jest ciekawy i oryginalny, właśnie takie lubię. :)

Nicoletta663