Obserwatorzy

wtorek, 2 lipca 2013

Metamorfoza Emusia11goth

Użytkowniczka posiadająca 52 lvl, na Stardoll już od 2010 roku. Kliknij, aby odwiedzić.

Niezwykle zasobna szafa, taką kolekcją mało kto mógłby się pochwalić. 
Przed - do niczego nie można się przyczepić, prawda? Kolorystycznie wszystko biało czerwone, niezły print na marynarce oraz buty, które sprawdzą się wszędzie. Małym minusikiem jest naszyjnik na włosach, ale nic na to nie możesz poradzić, to wina Stardoll.

Po- Nie chciałam czegoś zwyczajnego, mając tyle niezwyczajnych ubrań pod ręką. Początkowo bluzka miała być kremowym białym topem bez rękawów, ale wzorki koszuli którą wykorzystałam + niesamowita torebka ostatecznie mną zawładnęły.



Przed - Wszytko świetnie, fajne włosy i piegi i make - up, nie potrafię jednak zrozumieć burych cieni na oczach. Przypomina mi dosłowne   zrozumienie 'smoky eyes' :) Dlatego również postanowiłam wykorzystać ten temat.

Po - połączenie fioletowych i brązowych cieni po zewnętrznej stronie oczu a w kącikach wewnętrznych białych. Głębokie podkreślenie oczu czarną kredką, usta w charakterze ombre i bardzo delikatne policzki.

Co sądzicie o metamorfozie? 

3 komentarze:

Natalia pisze...

Dziękuję. :) Ależ moja doll dziwnie wygląda bez cieni.

Natalia pisze...

Metamorfoza udana :)
Chciałabyś robić metamorfozy na moim blogu ? - Zgłoś się już teraz do castingu :)
s-t-y-l-i-z-a-c-j-e-sd.blogspot.com :D

Anonimowy pisze...

Rozważę propozycję, dziękuję.