Obserwatorzy

czwartek, 4 lipca 2013

Metamorfoza FinalCarly

Użytkowniczka posiadająca 47 lvl, na Stardoll już od 2010 roku. Kliknij, aby odwiedzić.


Ubranie:
Przed - Stylizacja jest prosta ale fajna. Ten styl nie przeje sie chyba nigdy. Moim zdaniem najlepszym elementem jest połączenie czerwonych spodni ze szpilkami w tym samym kolorze. Buty te pochodzą ze klepu Perfect Day i zachęcam do ich zakupu, ponieważ zapewne przydadzą się nie raz. Czarny płaszcz uzyskałaś dzięki połączeniu marynarki pochodzącej z StarDesign oraz gliterowego bezrękawnika. Dla mnie najsłabszym punktem jest brak dodatków, sądzę, że powinna się tutaj znaleźć choćby jakaś srebrna bransoletka.

Po - Cały charakter tego outfit'u opiera się na dodatkach. Popatrzcie, dzięki temu, że Final posiadała pasek i torebkę w podobnych odcieniach, wszytko bardzo dobrze ze sobą gra. Ja dodałam także bransoletkę, która w zasadzie nie rzuca się w oczy, ale jest potrzebna, żeby nie było takiego odcięcia między tatuażem a ręką. Zamiast eleganckich pantofelków, trampki nawiązujące do płaszcza i powiem, że bardzo chętnie wyszłabym tak ubrana na miasto. Jestem zadowolona.


Makijaż:
Przed - Na wstępie: nie mam nic przeciw cieniom z StarDesing Hair, ale pod warunkiem, że są one dobrze, równo i precyzyjnie wykonane. w przeciwnym razie - odpadają. Jednak kiedy odkopałam się z tego wszystkiego, Twoja twarz była naprawdę śliczna i bardzo dziewczęca. Bardzo dobrze dopasowany make-up i ładnie wykończony.

Po- Niestety praktycznie nie posiadasz kosmetyków, więc po prostu niewiele mogłam zrobić. Podkreśliłam oczy delikatnie eyelinerem i leciutko musnęłam je tuszem (tylko na środku oka), na policzkach odrobina pudru. Jeśli robimy delikatny makijaż to warto wtedy dobrać jakieś dodatki, złote kolczyki, masywniejsze naszyjniki, ponieważ wtedy całokształt nie będzie przesadzony.

Na koniec zapraszam do zgłaszania się do metamorfoz, jeśli wchodzą tu czasem jacyś zainteresowani.
Dziękuję wszystkim komentatorom i jak zwykle pytam:
Co sądzicie o metamorfozie? Co powinnam zmienić?

4 komentarze:

Natalia pisze...

Metamorfoza także udana :)

Nicoletta663 pisze...

Udana metamorfoza, jednak nie przepadam za torebką ze stylizacji po.

Nicoletta663

Unknown pisze...

Wszystkie twoje metki są super.

Kinga (Nysa, Poland) pisze...

Dzięki