Obserwatorzy

piątek, 5 lipca 2013

Metamorfoza CrazySzyszka

Użytkowniczka posiadająca 33 lvl, na Stardoll już od 2011 roku. Kliknij, aby odwiedzić.


Ubranie
Przed - To co najpierw przykuło moją uwagę to plecak, spory plecak... zbyt spory plecak, który moim zdaniem powinien jeśli już koniecznie, to znaleźć się w ręce doll. Pochodzi on ze sklepu Mr. i owszem, na męskiej doll wygląda dobrze, ale tu, chociaż jest ładny, całkowicie odpada. Cała reszta jest bardzo spoko, wybrałaś modne szpilki na średniej wielkości obcesie z nieco wydłużonym czubem, których szczerze nienawidzę, jednak są modne, mnóstwo ludzi je nosi, a wybór ubrań to przecież rzecz gustu :)

Po- Ostatnio bardzo lubię płaskie buty, wiązane również. Dziewczęca bluzka oraz żakiet z granatowy w paski, dodatki stanowią bransoletki, kolczyki oraz biała torebka, w którą koniecznie muszę zainwestować. Crazy ma bardzo fajną zawartość w szafie mimo średniego lvl'a, widać że sporo inwestuje, sporo LE i Antidote, oraz cennych rzeczy ze starych sklepów, z czegoś takiego zawsze coś stworzymy, a stylizacje wyjdą nam unikatowe.




Makijaż
Przed - Jestem zachwycona makijażem, jest naprawdę dobry. Wszystko tam gdzie powinno być, równo i ładnie.

Po - Inaczej, ciekawie. Wykorzystałam czarny cień do powiek, zrobiłam nim długie kreski wychodzące poza łuk brwiowy, pod okiem brązowy cień, czarny i biały eyeliner, na policzkach różne odcienie różów i pomarańczowego (mój błąd, do tego co wyszło mi na końcu powinien pójść fioletowy i brązowy puder) usta szminkami w dwóch odcieniach. To tego kolczyki nawiązujące do koloru oczy i mały wiszący element przy jednym z nich.

Dzięki za uwagę, mam nadzieje, że znajdzie się tu ktoś kto to skomentuje. Zależy mi, aby moje pisanie nie było tylko dla mnie, ale również dla kogoś :>

3 komentarze:

CrazySzyszka pisze...

Dziękuję za metamorfozę. Wyszła świetnie. Najbardziej podoba mi się makijaż. Cudo *.*

Anonimowy pisze...

Bardzo Ci dziękuję :)

Natalia pisze...

Makijaż lepszy PO ;)